2017 végén eszközeladásaink növekedésével egyre inkább éreztük, hogy a támogatási és garanciális folyamatainkat át kell szerveznünk. Ezért Online Ticketing rendszert vezettünk be, hogy gyorsabban és gördülékenyen, átláthatóbban tudjuk a műszaki támogatási és garanciális szolgáltatásainkat nyújtani.
Az online ticketing rendszer használata az alábbi előnyökkel jár:
- A garanciális ügyeket egyszerűbben intézheti.
- A bejelentésekkel kapcsolatos folyamatokat online nyomon követheti
- Strukturált támogatási információkhoz juthat
Regisztrálás
2020 elejétől csak ezen a felületen keresztül fogadjuk be a garanciális igényeket vagy a támogatási kérdéseket. Online ticketing rendszerünkben várjuk megkeresését, ha az eszközök működésével kapcsolatos műszaki (nem kereskedelmi) információkhoz szeretne jutni, vagy hibás eszköz javítását szeretné kérni.
A ticketing rendszer elérhető a https://support.kern.hu URL-használatával.
Ticketing rendszerünkbe történő regisztráció igényét a support@kern.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni, ha még nem rendelkezik regisztrációval.
Bejelentkezés után a Submit a Ticket fülön az adatok pontos megadásával hozható létre a hibajegy.
A department lenyíló menüből:
· Support – kérdés, támogatás kérés
· Warranty Services – Garanciális ügyek
Submit a Ticket
Kérjük, hogy különös figyelmet fordítsanak az eszköz azonosítók megadására.
· SN (Serial Number),
· PN (Product Number),
· IMEI (International Mobile Equipment Identity),
Együttműködésüket előre is köszönjük!
Karl Tamás
Technikai támogatási vezető