Kern IoT megoldások és rendszerek. 4G LTE NB-IoT LoRa GPS Bluetooth

kkl4pywahslvhsm7t9mb69k5rfki80

Hogy kaphat segítséget? Kern Desk-Online Ticketing Rendszer

24.01.20 12:26 PM Comment(s) By peterkelecsenyi

2017 végén eszközeladásaink növekedésével egyre inkább éreztük, hogy a támogatási és garanciális folyamatainkat át kell szerveznünk. Ezért Online Ticketing rendszert vezettünk be, hogy gyorsabban és gördülékenyen, átláthatóbban tudjuk a műszaki támogatási és garanciális szolgáltatásainkat nyújtani.


Az online ticketing rendszer használata az alábbi előnyökkel jár:

  • A garanciális ügyeket egyszerűbben intézheti.
  • A bejelentésekkel kapcsolatos folyamatokat online nyomon követheti
  • Strukturált támogatási információkhoz juthat

Regisztrálás

2020 elejétől csak ezen a felületen keresztül fogadjuk be a garanciális igényeket vagy a támogatási kérdéseket. Online ticketing rendszerünkben várjuk megkeresését, ha az eszközök működésével kapcsolatos műszaki (nem kereskedelmi) információkhoz szeretne jutni, vagy hibás eszköz javítását szeretné kérni.


A ticketing rendszer elérhető a https://support.kern.hu URL-használatával.


Ticketing rendszerünkbe történő regisztráció igényét a support@kern.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni, ha még nem rendelkezik regisztrációval.

Dest mainpage

Bejelentkezés után a Submit a Ticket fülön az adatok pontos megadásával hozható létre a hibajegy.

 

A department lenyíló menüből:

·  Support – kérdés, támogatás kérés

·  Warranty Services – Garanciális ügyek

Submit a Ticket

desk ticket feladás

Kérjük, hogy különös figyelmet fordítsanak az eszköz azonosítók megadására.


·  SN (Serial Number),

·  PN (Product Number),

·  IMEI (International Mobile Equipment Identity),


Együttműködésüket előre is köszönjük!

 

Karl Tamás
Technikai támogatási vezető 

Share -

Date/Time: